Spring naar inhoud

Het Callcenter Netwerk

Het enige onafhankelijke callcenter netwerk van Nederland

  • Nieuws
  • Tips
  • Kennisbank
  • Management
    • Strategy
    • Tools
    • Verzuim
    • Whitepapers
  • Blogs
  • Polls
  • Contact

Blogs

Op deze pagina vind je blogs van experts over onderwerpen die je vooruit kunnen helpen in je zoektocht naar informatie, oplossingen of werk. Wil je ook bloggen voor Het populairste Contactcenter Netwerk? Stuur een korte blog naar de redactie waarin jij je voorstelt; jouw introductieblog! Mail: redactie@hetcallcenternetwerk.nl.

Optimaal-klantcontact-voor-elk-bedrijf-deel-1
Blogs 

Deel 1: Wat is optimaal klantcontact?

15 februari 202115 februari 2021 Redaktie 0 reacties codelogic, klantcontact, steam

Vandaag deel 1 van een drieluik ingestuurd door Codelogic, makers van Steam Connect. Contact met deze klanten is dus van

Verder lezen
Blogs 

Deel 2. Coaches. Veel doen het, veel minder zijn het

3 februari 202127 oktober 2022 Marc Dijk 0 reacties blog, coaching, Marc Dijk, Sales

Tweeluik. Blog van Marc Dijk. Deel 2 van 2. Voor deelnemers aan een krachtig coach programma betekent dat men de

Verder lezen
Coaches. Veel doen het, veel minder zijn het
Blogs 

Coaches. Veel doen het, veel minder zijn het

27 januari 202127 januari 2021 Marc Dijk 0 reacties blog, coaching, Marc Dijk, Sales

Tweeluik. Blog van Marc Dijk Van Olympische atleten, artiesten tot zakelijke en politieke leiders, de aller beste professionals hebben een

Verder lezen
Blogs 

Ik ga klantenservice uitbesteden: hoe verloopt de onboarding?

13 juli 202012 juli 2020 Ralph Heeneman 0 reacties klantenservice, onboarding, uitbesteden

Het is altijd fijn om nieuwe partners aan te sluiten op je organisatie. Het proces van klant worden noemen we

Verder lezen
Blogs HR en Recruitment 

Solliciteren via Social Media zal de nieuwe standaard worden in de toekomst

26 augustus 201920 oktober 2019 Redaktie 0 reacties arbeidsmarkt, recruitment, social media, Solliciteren

Online recruitment helpt Soleo de magie van klantcontact te versterken Klantcontact is key. 24/7 antwoord op vragen en persoonlijke aandacht

Verder lezen
Blogs 

De weg naar een service organisatie: zet de servicemedewerker voorop in verandering

29 juli 201927 juli 2019 Hendri Fidder 0 reacties Customer Service, futureproof, servicestrategie

Chatbots, artificiële intelligentie en service met een glimlach, er verandert nogal wat op de service afdeling van veel organisaties. De

Verder lezen
Blogs Management 

95% van de managers kent de belangrijkste tool voor motivatie niet

9 juni 201920 oktober 2019 Erwin Klappe 0 reacties medewerkerstevredenheid, motivatie, prestaties, werkbeleving

Slechts 19% van de medewerkers in Nederland is betrokken bij het werk (Schaufeli, 2018), 16% ervaart burn-out klachten (TNO, 2019)

Verder lezen
Blogs Non-voice Strategy 

4 tips voor succesvol klantcontact via WhatsApp

7 april 201920 oktober 2019 Marc Derksen 1 reactie klantcontact, social media, whatsapp

WhatsApp staat op de planning om binnen te treden in het rijtje van meest gebruikte communicatiemiddelen voor contact met klanten.

Verder lezen
Blogs 

DISC in je stem; Wie heb ik aan de lijn?

2 april 2019 Debby Mureau 0 reacties Communicatie, gesprekken, persoonlijkheidstype, stem

Binnen klantcontact zijn medewerkers vaak uitvoerig getraind in het inzetten van de juiste gesprekstechnieken. Wat zeg je op welk moment

Verder lezen
Blogs 

4 tips om orde in de communicatie-chaos te brengen

19 maart 2019 Marc Derksen 0 reacties Communicatie, efficiency, reorganisatie, routering

Als klantenservicemedewerker weet je als geen ander dat de verschillende mogelijkheden om een organisatie te bereiken gigantisch zijn gegroeid. Klantenservicemedewerkers

Verder lezen
Blogs 

Goede doelen budget voor callcenters en ondernemers

8 september 201824 november 2018 Alexander van Dijl 0 reacties

Het maakt niet uit of jij medewerker bent van een callcenter, eigenaar of teamleider. Zakelijk kan jij besparen door jouw goede

Verder lezen
  • ← Vorige

Login met:

Sommige delen van onze site zijn alleen toegankelijk voor leden, dit om onze site te beschermen tegen bots. Lid worden is eenvoudig en gratis en we zullen je niet spammen of je gegevens verkopen aan derden. Aanmelden kan via de Social Media knoppen hierboven. Heb je vragen of suggesties, vul dan even een contact formulier in.

Tools

Forecasting Tool
Tools Workforce Management 

Forecasting Tool

25 augustus 201922 februari 2021 Redaktie 0

We hebben een gratis Forecast template gemaakt in Excel om je te helpen met je Callcenter Planning. Voor deze tool

Erlang calculator
Tools 

Erlang calculator

19 december 201817 oktober 2019 Redaktie 1
QM scoreformulier
Quality Management Tools 

QM scoreformulier

15 december 201822 februari 2021 Redaktie 6

Whitepapers

Waarom ACD tekort schiet en AC&MD  de toekomst  is van klantenservice
Nieuws Whitepapers 

Waarom ACD tekort schiet en AC&MD de toekomst is van klantenservice

22 februari 202122 februari 2021 Redaktie 0

ACD (Automatic call distribution) is een begrip in de contactcenter wereld sinds de grootschalige invoering in het einde van de

14 tips voor videobellen – de nieuwe trend in klantcontact
Callcenter Management Whitepapers 

14 tips voor videobellen – de nieuwe trend in klantcontact

8 augustus 20197 december 2019 Debby Mureau 0
De belangrijkste stuurinformatie voor uw contact center
Management Strategy Whitepapers 

De belangrijkste stuurinformatie voor uw contact center

13 december 201820 oktober 2019 Redaktie 0
Kosten besparen in het contact center
Whitepapers 

Kosten besparen in het contact center

13 december 201819 december 2018 Redaktie 0

Stel je vraag

En vind je antwoord

Krijg antwoord op je meest dringende vragen van professionals op onze LinkedIn pagina

Stel je vraag of deel je mening

Deel je ervaringen met de community!

Deel lief en leed met collega's op de Faceboek groep Vrienden van Het Callcenter Netwerk

Let the fun begin!

Onderwerpen

adherence AHT Arbeidsvoorwaarden Bel-me-niet Register belgie blog callcenter callcenterbedrijf callcentersoftware Communicatie Competenties Contact Center COPC Customer Experience Customer Service Ernst Kruize functieprofiel Google hr Inbound inkomsten en werk klachten klantbeleving klantcontact klantenservice klantinteractie klanttevredenheid KPI kwaliteit Management Marc Dijk omnichannel outbound overname Poll probleem analyse Sales social media Solliciteren telemarketing Tips verkoop tactiek werken in een callcenter whatsapp ziekteverzuim

Het Callcenter Netwerk

  • Home
  • Sponsoren
  • Adverteren
  • Partner Content Program
  • Een artikel insturen
  • Contact

Inhoud

  • Het Callcenter Netwerk
  • Nieuws
  • Blogs
  • Management
  • Polls
  • Tips

Kennisbank

  • Kennisbank
  • Afkortingen
  • Begrippen
  • Cijfers en rapportages
  • Coaching en Training
  • Planning en Forecasting
Copyright © 2023 Het Callcenter Netwerk. Alle rechten voorbehouden.
Thema: ColorMag door ThemeGrill. Powered by WordPress.