KCS Achmea schept 90 banen op nieuwe locatie in Arnhem
Verzekeraar Achmea is met haar dochter Klant Contact Services (KCS) neergestreken in een kantoor aan de Velperweg in Arnhem. Het callcenter gaat werkgelegenheid bieden aan 90 mensen.
Directeur van KCS Rutger Spek is naarstig op zoek naar personeel om de eindejaarsdrukte rond de verlenging of overstappen bij verzekeraars op te vangen.
,,Dit kunnen studenten zijn, mensen die parttime willen werken, herintreders of mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt. Ze kunnen bij ons in voltijd of deeltijd aan de slag.”
Hopelijk veel belangstelling vanuit Arnhem
Spek rekent op veel belangstelling vanuit Arnhem en wijde omgeving. KCS werkt al vanuit vanuit vestigingen in Almere, Leeuwarden en Zoetermeer. De keuze viel op het kantoor aan de Velperweg vanwege de gunstige ligging nabij bus en trein.
De eerste nieuwe personeelsleden zijn inmiddels gestart met een opleiding in contact met klanten voor onder andere Zilveren Kruis en Centraal Beheer. Wethouder Economische Zaken Jan van Dellen gaat het kantoor op vrijdag feestelijk openen.
Bron: De Gelderlander
Klant Contact Services is in 2001 ontstaan uit een jarenlange samenwerking tussen de Achmea-merken Centraal Beheer Achmea, FBTO, Zilveren Kruis Achmea en een facilitair contactcenter in hartje Utrecht. De organisatie richt zich op klantcontact en raakt op deze manier steeds meer vervlochten met Achmea. Op 1 januari 2006 werd Klant Contact Services een 100% dochterorganisatie van Achmea met als doel het klantcontact van de Achmea-merken aan te gaan en te onderhouden. En met succes. De organisatie wint met haar werk voor Achmea tweemaal de prestigieuze Nationale Contact Center Award, zowel brons als goud. [Red.]