Spring naar inhoud

Het Callcenter Netwerk

Het enige onafhankelijke callcenter netwerk van Nederland

  • Nieuws
  • Tips
  • Kennisbank
  • Management
    • Strategy
    • Tools
    • Verzuim
    • Whitepapers
  • Blogs
  • Polls
  • Contact

Management

Management Verzuim 

Wat mag je vragen bij een ziekmelding

14 oktober 202214 oktober 2022 Redaktie 0 reacties verzuim, ziekte, ziekteverzuim

En steeds terugkerende vraag bij verzuim is, wat mag je nou wel en wat je niet mag vragen als iemand

Verder lezen
Nieuws Whitepapers 

Waarom ACD tekort schiet en AC&MD de toekomst is van klantenservice

22 februari 202122 februari 2021 Redaktie 0 reacties acd, automatic call distribution, callcentersoftware, leaddesk, omnichannel

ACD (Automatic call distribution) is een begrip in de contactcenter wereld sinds de grootschalige invoering in het einde van de

Verder lezen
Tools Workforce Management 

Forecasting Tool

25 augustus 201922 februari 2021 Redaktie 0 reacties downloads, forecasting, planning, tools, WFM, Workforce Management

We hebben een gratis Forecast template gemaakt in Excel om je te helpen met je Callcenter Planning. Voor deze tool

Verder lezen
Callcenter Management Whitepapers 

14 tips voor videobellen – de nieuwe trend in klantcontact

8 augustus 20197 december 2019 Debby Mureau 0 reacties Tips, videobellen, whitepaper

Videobellen is dé nieuwe trend in klantcontact en zal misschien wel het ‘normale’ bellen ooit helemaal vervangen. Stemcoach en personal

Verder lezen
Callcenter Management Verzuim Workforce Management 

Het verzuim proces

27 juli 201920 oktober 2019 Redaktie 0 reacties shrinkage, verzuim, ziekte, ziekteverzuim

Verzuim komt in alle bedrijven voor. Dat is logisch, want iedereen krijgt wel eens de griep of loopt een verkoudheid

Verder lezen
Blogs Management 

95% van de managers kent de belangrijkste tool voor motivatie niet

9 juni 201920 oktober 2019 Erwin Klappe 0 reacties medewerkerstevredenheid, motivatie, prestaties, werkbeleving

Slechts 19% van de medewerkers in Nederland is betrokken bij het werk (Schaufeli, 2018), 16% ervaart burn-out klachten (TNO, 2019)

Verder lezen
Blogs Non-voice Strategy 

4 tips voor succesvol klantcontact via WhatsApp

7 april 201920 oktober 2019 Marc Derksen 1 reactie klantcontact, social media, whatsapp

WhatsApp staat op de planning om binnen te treden in het rijtje van meest gebruikte communicatiemiddelen voor contact met klanten.

Verder lezen
Tools 

Erlang calculator

19 december 201817 oktober 2019 Redaktie 1 reactie erlang, personeel, planning, WFM

Deze Erlang calculator werkt tot 600 agents. Voor hogere aantallen raden wij professionele software aan. Bereken het aantal Agents nodig

Verder lezen
Quality Management Tools 

QM scoreformulier

15 december 201822 februari 2021 Redaktie 6 reacties Kwaliteitsmonitoring, quality monitoring

Met dit bestand wordt gekalibreerde kwaliteitsmonitoring super eenvoudig. Ieder teamlid heeft zijn eigen tabblad waarop een scoreformulier staat die volgens

Verder lezen
Management Strategy Tips 

Tien trends in klantinteractie 2018-2021

13 december 20185 december 2019 Redaktie 0 reacties arbeidsbeleving, callcenter, Management, recruitment, trend

Waar moeten organisaties de komende drie jaren rekening mee houden bij het uitstippelen van hun klantcontactstrategie? Stichting Klantinteractie Research Centrum (KIRC) en

Verder lezen
Management Strategy Whitepapers 

De belangrijkste stuurinformatie voor uw contact center

13 december 201820 oktober 2019 Redaktie 0 reacties callcenter, KPI, Management, Performance Management

De belangrijkste stuurinformatie voor uw contact center De succesvolle manager klantcontact moet inzicht hebben in de juiste gegevens om stuurinformatie

Verder lezen
  • ← Vorige

Login met:

Sommige delen van onze site zijn alleen toegankelijk voor leden, dit om onze site te beschermen tegen bots. Lid worden is eenvoudig en gratis en we zullen je niet spammen of je gegevens verkopen aan derden. Aanmelden kan via de Social Media knoppen hierboven. Heb je vragen of suggesties, vul dan even een contact formulier in.

Tools

Forecasting Tool
Tools Workforce Management 

Forecasting Tool

25 augustus 201922 februari 2021 Redaktie 0

We hebben een gratis Forecast template gemaakt in Excel om je te helpen met je Callcenter Planning. Voor deze tool

Erlang calculator
Tools 

Erlang calculator

19 december 201817 oktober 2019 Redaktie 1
QM scoreformulier
Quality Management Tools 

QM scoreformulier

15 december 201822 februari 2021 Redaktie 6

Whitepapers

Waarom ACD tekort schiet en AC&MD  de toekomst  is van klantenservice
Nieuws Whitepapers 

Waarom ACD tekort schiet en AC&MD de toekomst is van klantenservice

22 februari 202122 februari 2021 Redaktie 0

ACD (Automatic call distribution) is een begrip in de contactcenter wereld sinds de grootschalige invoering in het einde van de

14 tips voor videobellen – de nieuwe trend in klantcontact
Callcenter Management Whitepapers 

14 tips voor videobellen – de nieuwe trend in klantcontact

8 augustus 20197 december 2019 Debby Mureau 0
De belangrijkste stuurinformatie voor uw contact center
Management Strategy Whitepapers 

De belangrijkste stuurinformatie voor uw contact center

13 december 201820 oktober 2019 Redaktie 0
Kosten besparen in het contact center
Whitepapers 

Kosten besparen in het contact center

13 december 201819 december 2018 Redaktie 0

Stel je vraag

En vind je antwoord

Krijg antwoord op je meest dringende vragen van professionals op onze LinkedIn pagina

Stel je vraag of deel je mening

Deel je ervaringen met de community!

Deel lief en leed met collega's op de Faceboek groep Vrienden van Het Callcenter Netwerk

Let the fun begin!

Onderwerpen

adherence AHT Arbeidsvoorwaarden Bel-me-niet Register belgie blog callcenter callcenterbedrijf callcentersoftware Communicatie Competenties Contact Center COPC Customer Experience Customer Service Ernst Kruize functieprofiel Google hr Inbound inkomsten en werk klachten klantbeleving klantcontact klantenservice klantinteractie klanttevredenheid KPI kwaliteit Management Marc Dijk omnichannel outbound overname Poll probleem analyse Sales social media Solliciteren telemarketing Tips verkoop tactiek werken in een callcenter whatsapp ziekteverzuim

Het Callcenter Netwerk

  • Home
  • Sponsoren
  • Adverteren
  • Partner Content Program
  • Een artikel insturen
  • Contact

Inhoud

  • Het Callcenter Netwerk
  • Nieuws
  • Blogs
  • Management
  • Polls
  • Tips

Kennisbank

  • Kennisbank
  • Afkortingen
  • Begrippen
  • Cijfers en rapportages
  • Coaching en Training
  • Planning en Forecasting
Copyright © 2023 Het Callcenter Netwerk. Alle rechten voorbehouden.
Thema: ColorMag door ThemeGrill. Powered by WordPress.