Spring naar inhoud

Het Callcenter Netwerk

Het enige onafhankelijke callcenter netwerk van Nederland

  • Nieuws
  • Tips
  • Kennisbank
  • Management
    • Strategy
    • Tools
    • Verzuim
    • Whitepapers
  • Blogs
  • Polls
  • Contact

Strategy

Blogs Non-voice Strategy 

4 tips voor succesvol klantcontact via WhatsApp

7 april 201920 oktober 2019 Marc Derksen 1 reactie klantcontact, social media, whatsapp

WhatsApp staat op de planning om binnen te treden in het rijtje van meest gebruikte communicatiemiddelen voor contact met klanten.

Verder lezen
Management Strategy Tips 

Tien trends in klantinteractie 2018-2021

13 december 20185 december 2019 Redaktie 0 reacties arbeidsbeleving, callcenter, Management, recruitment, trend

Waar moeten organisaties de komende drie jaren rekening mee houden bij het uitstippelen van hun klantcontactstrategie? Stichting Klantinteractie Research Centrum (KIRC) en

Verder lezen
Management Strategy Whitepapers 

De belangrijkste stuurinformatie voor uw contact center

13 december 201820 oktober 2019 Redaktie 0 reacties callcenter, KPI, Management, Performance Management

De belangrijkste stuurinformatie voor uw contact center De succesvolle manager klantcontact moet inzicht hebben in de juiste gegevens om stuurinformatie

Verder lezen
Management Strategy Tips 

10 Tips om Call Center After Call Work (ACW) Time te verlagen

13 december 20185 december 2019 Redaktie 0 reacties efficiency, Gemiddelde Afhandel Tijd, KPI

Wrap time, after-call werk, ACW, post-call verwerking – dit zijn slechts enkele van de namen voor dat belangrijke deel van

Verder lezen
Sick building
Management Strategy Tips 

4 manieren waarop je ziek wordt van je kantoor – en 5 oplossingen

19 januari 20165 december 2019 Redaktie 0 reacties gezondheid, productiviteit, ziekteverzuim

Wist u dat circa 25% van alle kantoorgebouwen, zowel nieuw als oud, technisch gezien niet aan de Arbowet regels voldoet

Verder lezen
Management Strategy 

Hoe hou je absentie in bedwang – 4 stappenplan

24 september 20159 december 2019 Redaktie 0 reacties absentie, afwezigheid, hr, shrinkage, verzuim, ziekteverzuim

Absentie binnen het callcenter is altijd al een onderwerp van verhitte discussies geweest. Maar waar we het allemaal over eens

Verder lezen
Strategy Tips 

5 tips om uw contact center te ontlasten bij een storing

8 september 201519 december 2018 Redaktie 0 reacties calamiteiten, callcenter, storing

Wees altijd goed voorbereid bij pieken in uw klantcontact Elk bedrijf heeft weleens een storing of een calamiteit, en als

Verder lezen
Strategy Tips 

Wat is de beste manier om First Contact Resolution te verbeteren?

19 mei 201519 december 2018 Redaktie 0 reacties first contact resolution, first time fix

Wij vroegen aan verschillende vak professionals wat zij de beste manier vonden om First Contact Resolution te verbeteren. Dit is

Verder lezen
Strategy Tips 

Wat is de beste manier om klachten af te handelen via Social Media

14 april 201519 december 2018 Redaktie 0 reacties Customer Service Strategy, klachten, panel, social media

… in minder dan 140 tekens   Wij hebben mensen gevraagd wat de beste manier is om klachten af te

Verder lezen
Strategy Tips 

20 manieren om overwerk aan te moedigen

14 april 201519 december 2018 Redaktie 0 reacties betrokkenheid, Motvatie, overwerk

Nu het weer mooier wordt, wordt het ook steeds moeilijker medewerkers te overtuigen om over te werken. Hier zijn een

Verder lezen
Strategy Tips 

10 veelvoorkomende fouten bij planning in contactcenters

24 maart 201519 december 2018 Redaktie 0 reacties planning, Workforce Management

Contactcenterplanning is een complexe aangelegenheid. Het maken van een langetermijn-forecast, capaciteitsplan, inhuurplan, shrinkage-plan en budgetten hiervoor is een complexe en

Verder lezen
  • ← Vorige

Login met:

Sommige delen van onze site zijn alleen toegankelijk voor leden, dit om onze site te beschermen tegen bots. Lid worden is eenvoudig en gratis en we zullen je niet spammen of je gegevens verkopen aan derden. Aanmelden kan via de Social Media knoppen hierboven. Heb je vragen of suggesties, vul dan even een contact formulier in.

Tools

Forecasting Tool
Tools Workforce Management 

Forecasting Tool

25 augustus 201922 februari 2021 Redaktie 0

We hebben een gratis Forecast template gemaakt in Excel om je te helpen met je Callcenter Planning. Voor deze tool

Erlang calculator
Tools 

Erlang calculator

19 december 201817 oktober 2019 Redaktie 1
QM scoreformulier
Quality Management Tools 

QM scoreformulier

15 december 201822 februari 2021 Redaktie 6

Whitepapers

Waarom ACD tekort schiet en AC&MD  de toekomst  is van klantenservice
Nieuws Whitepapers 

Waarom ACD tekort schiet en AC&MD de toekomst is van klantenservice

22 februari 202122 februari 2021 Redaktie 0

ACD (Automatic call distribution) is een begrip in de contactcenter wereld sinds de grootschalige invoering in het einde van de

14 tips voor videobellen – de nieuwe trend in klantcontact
Callcenter Management Whitepapers 

14 tips voor videobellen – de nieuwe trend in klantcontact

8 augustus 20197 december 2019 Debby Mureau 0
De belangrijkste stuurinformatie voor uw contact center
Management Strategy Whitepapers 

De belangrijkste stuurinformatie voor uw contact center

13 december 201820 oktober 2019 Redaktie 0
Kosten besparen in het contact center
Whitepapers 

Kosten besparen in het contact center

13 december 201819 december 2018 Redaktie 0

Stel je vraag

En vind je antwoord

Krijg antwoord op je meest dringende vragen van professionals op onze LinkedIn pagina

Stel je vraag of deel je mening

Deel je ervaringen met de community!

Deel lief en leed met collega's op de Faceboek groep Vrienden van Het Callcenter Netwerk

Let the fun begin!

Onderwerpen

adherence AHT Arbeidsvoorwaarden Bel-me-niet Register belgie blog callcenter callcenterbedrijf callcentersoftware Communicatie Competenties Contact Center COPC Customer Experience Customer Service Ernst Kruize functieprofiel Google hr Inbound inkomsten en werk klachten klantbeleving klantcontact klantenservice klantinteractie klanttevredenheid KPI kwaliteit Management Marc Dijk omnichannel outbound overname Poll probleem analyse Sales social media Solliciteren telemarketing Tips verkoop tactiek werken in een callcenter whatsapp ziekteverzuim

Het Callcenter Netwerk

  • Home
  • Sponsoren
  • Adverteren
  • Partner Content Program
  • Een artikel insturen
  • Contact

Inhoud

  • Het Callcenter Netwerk
  • Nieuws
  • Blogs
  • Management
  • Polls
  • Tips

Kennisbank

  • Kennisbank
  • Afkortingen
  • Begrippen
  • Cijfers en rapportages
  • Coaching en Training
  • Planning en Forecasting
Copyright © 2023 Het Callcenter Netwerk. Alle rechten voorbehouden.
Thema: ColorMag door ThemeGrill. Powered by WordPress.