Waarom ACD tekort schiet en AC&MD de toekomst is van klantenservice
ACD (Automatic call distribution) is een begrip in de contactcenter wereld sinds de grootschalige invoering in het einde van de
Verder lezenACD (Automatic call distribution) is een begrip in de contactcenter wereld sinds de grootschalige invoering in het einde van de
Verder lezenVideobellen is dé nieuwe trend in klantcontact en zal misschien wel het ‘normale’ bellen ooit helemaal vervangen. Stemcoach en personal
Verder lezenDe belangrijkste stuurinformatie voor uw contact center De succesvolle manager klantcontact moet inzicht hebben in de juiste gegevens om stuurinformatie
Verder lezenBespaar kosten binnen uw contact center Loonkosten zijn de voornaamste kostenpost van een contact center of klantenservice. Op afstand volgen
Verder lezenElke organisatie krijgt wel eens klachten binnen van een klant. Hier goed mee omgaan draagt bij aan een succesvolle organisatie.
Verder lezenBelvloeren zijn notoire herrie hokken. Dat is ook niet verwonderlijk, als je 50+ mensen bij elkaar zet die de hele
Verder lezen