Meeluisteren, mag dat? Een nieuwe white-paper over kwaliteitsmonitoring

Dit artikel werd gedeeld door Paul van Ladesteijn, Managing Consultant at BRW Groep, in de LinkedIn Groep Call Center Professionals Netherlands

Meeluisteren, mag dat? Een nieuwe white-paper over kwaliteitsmonitoring

Meeluisteren, mag dat? Het is na te lezen in de nieuwe white-paper van BRW Groep, waarin we alle regels rond kwaliteitsmonitoring nog eens op een rijtje hebben gezet.

Kwaliteitsmonitoring 2.0

Hoe meet je kwaliteit in het contactcenter? En hoe kun je vervolgens de kwaliteit verbeteren. Het besturingsmodel
COPC geeft hiervoor praktische handvatten.

Talloze onderzoeken laten zien dat er een rechtstreeks verband is tussen kwaliteit en klanttevredenheid.
Kwaliteit is in een contactcenter niets anders dan het probleem of de vraag van de klant in één keer goed oplossen. Maar hoe ga je dat meten en vooral hoe kun je de kwaliteit verbeteren? Door kwaliteitsmonitoring op de goede manier: kwaliteitsmonitoring volgens COPC.

Lees verder

Geef een reactie