Spring naar inhoud

Het Callcenter Netwerk

Het enige onafhankelijke callcenter netwerk van Nederland

  • Nieuws
  • Tips
  • Kennisbank
  • Management
    • Strategy
    • Tools
    • Verzuim
    • Whitepapers
  • Blogs
  • Polls
  • Contact

Netwerk update

Berichten van LinkedIn Groepen

Netwerk update Persbericht 

Nieuwe directeur Quality Contacts

4 september 201820 september 2018 Redaktie 0 reacties callcenterbedrijf, Quality Contacts

Gijsbert van der Meulen is per 13 augustus jl. de nieuwe directeur van Quality Contacts. Hij volgt hiermee de huidige

Verder lezen
Netwerk update 

Top 10 LinkedIn Groups updates

2 februari 201627 juli 2018 Redaktie 0 reacties LinkedIn Groups

1. Are the robots going to take away your jobs? Jon Kaplan, President, TeleDevelopment Services, Inc. 2. What are your

Verder lezen
Netwerk update 

Het verhaal van de mier

7 oktober 2015 Redaktie 0 reacties linkedin, medewerkerstevredenheid

Mijn dochter attendeerde mij van de week op dit verhaal. Een “fabeltje” dat helaas nog steeds te waar is in

Verder lezen
Netwerk update 

AHT of Klantbeleving, moet het echt het één of het ander zijn?

30 juli 2015 Redaktie 0 reacties AHT, klantbeleving

In de wereld van de Klantbeleving krijgt de Gemiddelde Afhandeltijd (AHT) meestal een slechte naam. Dit is ook terecht als

Verder lezen
Netwerk update 

Waarom krijgen wrede leiders alle liefde?

1 juni 2015 Redaktie 0 reacties inspiratie, Management

Jaren geleden werkte ik samen met een man die een echte tiran was. Hij blafte bevelen naar zijn ondergeschikten en

Verder lezen
Netwerk update 

3 acquisitiebegrippen die je móet kennen!

29 april 2015 Redaktie 0 reacties aquisitie, Peter Bos, Sales

Ik help nu al een tijdje bedrijven met het vinden van nieuwe klanten en loop vaak tegen definities aan die

Verder lezen
Netwerk update 

Zijn vragen jouw antwoord?

29 april 2015 Redaktie 0 reacties Marc Dijk, Sales

Gesprekspartners zullen zelden ongevraagd informatie geven die écht inzicht geven in hun werkelijke situatie en de dynamiek eromheen. Zonder deze informatie

Verder lezen
Netwerk update 

150 nieuwe banen bij Transcom in Groningen

16 april 2015 Redaktie 0 reacties tempoTeam, transcom, vacatures

Het Callcentrum van Transcom in Groningen is op zoek naar 150 nieuwe medewerkers. Daarbij zijn ook Wajongers en 50-plussers welkom

Verder lezen
Netwerk update 

De kosten van talentverlies

26 februari 2015 Redaktie 0 reacties hr, personeel

De kosten van talentverlies … En 6 vragen om ze te behouden Vrij vertaald naar “The Cost of Lost Talent

Verder lezen
Netwerk update 

Meeluisteren, mag dat? Een nieuwe white-paper over kwaliteitsmonitoring

4 december 2014 Redaktie 0 reacties COPC, Kwaliteitsmonitoring

Dit artikel werd gedeeld door Paul van Ladesteijn, Managing Consultant at BRW Groep, in de LinkedIn Groep Call Center Professionals Netherlands Meeluisteren, mag

Verder lezen
Netwerk update 

Mythes rond telemarketing – 6 mythes over de outsourcing van outbound activiteiten

4 november 2014 Redaktie 0 reacties outsourcing, telemarketing

Dit artikel werd gedeeld door Michael Delloye, Managing Director at Access Call in de LinkedIn Groep Call-Center-Professionals-Netherlands 1- “Telemarketing is passé en niet

Verder lezen

Login met:

Sommige delen van onze site zijn alleen toegankelijk voor leden, dit om onze site te beschermen tegen bots. Lid worden is eenvoudig en gratis en we zullen je niet spammen of je gegevens verkopen aan derden. Aanmelden kan via de Social Media knoppen hierboven. Heb je vragen of suggesties, vul dan even een contact formulier in.

Tools

Forecasting Tool
Tools Workforce Management 

Forecasting Tool

25 augustus 201922 februari 2021 Redaktie 0

We hebben een gratis Forecast template gemaakt in Excel om je te helpen met je Callcenter Planning. Voor deze tool

Erlang calculator
Tools 

Erlang calculator

19 december 201817 oktober 2019 Redaktie 1
QM scoreformulier
Quality Management Tools 

QM scoreformulier

15 december 201822 februari 2021 Redaktie 6

Whitepapers

Waarom ACD tekort schiet en AC&MD  de toekomst  is van klantenservice
Nieuws Whitepapers 

Waarom ACD tekort schiet en AC&MD de toekomst is van klantenservice

22 februari 202122 februari 2021 Redaktie 0

ACD (Automatic call distribution) is een begrip in de contactcenter wereld sinds de grootschalige invoering in het einde van de

14 tips voor videobellen – de nieuwe trend in klantcontact
Callcenter Management Whitepapers 

14 tips voor videobellen – de nieuwe trend in klantcontact

8 augustus 20197 december 2019 Debby Mureau 0
De belangrijkste stuurinformatie voor uw contact center
Management Strategy Whitepapers 

De belangrijkste stuurinformatie voor uw contact center

13 december 201820 oktober 2019 Redaktie 0
Kosten besparen in het contact center
Whitepapers 

Kosten besparen in het contact center

13 december 201819 december 2018 Redaktie 0

Stel je vraag

En vind je antwoord

Krijg antwoord op je meest dringende vragen van professionals op onze LinkedIn pagina

Stel je vraag of deel je mening

Deel je ervaringen met de community!

Deel lief en leed met collega's op de Faceboek groep Vrienden van Het Callcenter Netwerk

Let the fun begin!

Onderwerpen

adherence AHT Arbeidsvoorwaarden Bel-me-niet Register belgie blog callcenter callcenterbedrijf callcentersoftware Communicatie Competenties Contact Center COPC Customer Experience Customer Service Ernst Kruize functieprofiel Google hr Inbound inkomsten en werk klachten klantbeleving klantcontact klantenservice klantinteractie klanttevredenheid KPI kwaliteit Management Marc Dijk omnichannel outbound overname Poll probleem analyse Sales social media Solliciteren telemarketing Tips verkoop tactiek werken in een callcenter whatsapp ziekteverzuim

Het Callcenter Netwerk

  • Home
  • Sponsoren
  • Adverteren
  • Partner Content Program
  • Een artikel insturen
  • Contact

Inhoud

  • Het Callcenter Netwerk
  • Nieuws
  • Blogs
  • Management
  • Polls
  • Tips

Kennisbank

  • Kennisbank
  • Afkortingen
  • Begrippen
  • Cijfers en rapportages
  • Coaching en Training
  • Planning en Forecasting
Copyright © 2023 Het Callcenter Netwerk. Alle rechten voorbehouden.
Thema: ColorMag door ThemeGrill. Powered by WordPress.