Spring naar inhoud

Het Callcenter Netwerk

Het enige onafhankelijke callcenter netwerk van Nederland

  • Nieuws
  • Tips
  • Kennisbank
  • Management
    • Strategy
    • Tools
    • Verzuim
    • Whitepapers
  • Blogs
  • Polls
  • Contact

Tips

Toe aan de volgende stap in je carrière
Tips 

Toe aan de volgende stap in je carrière? Teamleider Callcenter

3 december 20203 december 2020 Redaktie 0 reacties carrière, Solliciteren, teamleider

Werk jij al enkele jaren als Medewerker Klantenservice en ben je toe aan de volgende stap in je carrière? Dan

Verder lezen
Tips 

15 termen die je als Teamleider in een callcenter moet kennen

8 juni 2020 Redaktie 1 reactie basiskennis, callcenter, jargon, termen

Niemand denkt na zijn middelbare schooltijd eraan om een opleiding tot Teamleider in een callcenter te gaan volgen om vervolgens

Verder lezen
Tips 

Help je collega’s de winter door

20 december 201819 december 2018 Redaktie 0 reacties banen, inkomsten en werk, netwerk, werk

Iedereen heeft wel een aantal (oud) collega’s die bij hun LinkedIn naam “Beschikbaar voor een nieuwe uitdaging” heeft staan. Vurig hoop

Verder lezen
Sales Tips 

5 Tips om meer uit je sales calls te halen

19 december 201820 oktober 2019 Redaktie 0 reacties doelstelling, Pitch, Sales

Begin je net aan je eerste sales baantje of ben je al een door de wol geverfde sales tijger, met

Verder lezen
Management Strategy Tips 

Tien trends in klantinteractie 2018-2021

13 december 20185 december 2019 Redaktie 0 reacties arbeidsbeleving, callcenter, Management, recruitment, trend

Waar moeten organisaties de komende drie jaren rekening mee houden bij het uitstippelen van hun klantcontactstrategie? Stichting Klantinteractie Research Centrum (KIRC) en

Verder lezen
Management Strategy Tips 

10 Tips om Call Center After Call Work (ACW) Time te verlagen

13 december 20185 december 2019 Redaktie 0 reacties efficiency, Gemiddelde Afhandel Tijd, KPI

Wrap time, after-call werk, ACW, post-call verwerking – dit zijn slechts enkele van de namen voor dat belangrijke deel van

Verder lezen
Tips 

12 vragen om de arbeidsvreugde te meten

1 juli 201813 december 2018 Redaktie 0 reacties arbeidsomstandigheden, Gallup, hr

Volgens Marcus Buckingham en Curt Coffman (onderzoekers bij Gallup) bestaan excellente ondernemingen bij de gratie van excellente managers. De belangrijkste

Verder lezen
Tips 

15 tips om koel te blijven op de callcenter vloer

30 juni 201830 juni 2018 Redaktie 0 reacties airconditioning, koelte, warmte, zomer

Bij lang niet alle callcenters is de klimaatbeheersing goed geregeld. Nu we weer richting het zomerse weer gaan (en het

Verder lezen
Tips 

Deze 8 situaties herken je alleen als je bij een callcenter hebt gewerkt

20 mei 201628 juni 2018 Redaktie 0 reacties bijbaan, callcenter leven, humor

Tijdens een tussenjaar of als student had je veel verschillende baantjes. De horeca en retail waren populaire bijbanen, maar ook

Verder lezen
Tips 

20 tips om uw klantinteractie persoonlijker te maken

9 februari 201627 juli 2018 Redaktie 0 reacties First Call Resolution, klantinteractie, klanttevredenheid

Hier zijn een aantal geweldige tips om uw klantinteractie persoonlijker te maken om daarmee de Klant beleving te verbeteren 1.

Verder lezen
Tips 

Wat moet je nooit tegen een boze klant zeggen, en wat wel

25 januari 20161 juli 2018 Redaktie 0 reacties callcenter leven, klantcontact, klantinteractie

Als je een boze klant aan de lijn hebt is het juiste taalgebruik erg belangrijk. Gebruik de verkeerde woorden en

Verder lezen
  • ← Vorige

Login met:

Sommige delen van onze site zijn alleen toegankelijk voor leden, dit om onze site te beschermen tegen bots. Lid worden is eenvoudig en gratis en we zullen je niet spammen of je gegevens verkopen aan derden. Aanmelden kan via de Social Media knoppen hierboven. Heb je vragen of suggesties, vul dan even een contact formulier in.

Tools

Forecasting Tool
Tools Workforce Management 

Forecasting Tool

25 augustus 201922 februari 2021 Redaktie 0

We hebben een gratis Forecast template gemaakt in Excel om je te helpen met je Callcenter Planning. Voor deze tool

Erlang calculator
Tools 

Erlang calculator

19 december 201817 oktober 2019 Redaktie 1
QM scoreformulier
Quality Management Tools 

QM scoreformulier

15 december 201822 februari 2021 Redaktie 6

Whitepapers

Waarom ACD tekort schiet en AC&MD  de toekomst  is van klantenservice
Nieuws Whitepapers 

Waarom ACD tekort schiet en AC&MD de toekomst is van klantenservice

22 februari 202122 februari 2021 Redaktie 0

ACD (Automatic call distribution) is een begrip in de contactcenter wereld sinds de grootschalige invoering in het einde van de

14 tips voor videobellen – de nieuwe trend in klantcontact
Callcenter Management Whitepapers 

14 tips voor videobellen – de nieuwe trend in klantcontact

8 augustus 20197 december 2019 Debby Mureau 0
De belangrijkste stuurinformatie voor uw contact center
Management Strategy Whitepapers 

De belangrijkste stuurinformatie voor uw contact center

13 december 201820 oktober 2019 Redaktie 0
Kosten besparen in het contact center
Whitepapers 

Kosten besparen in het contact center

13 december 201819 december 2018 Redaktie 0

Stel je vraag

En vind je antwoord

Krijg antwoord op je meest dringende vragen van professionals op onze LinkedIn pagina

Stel je vraag of deel je mening

Deel je ervaringen met de community!

Deel lief en leed met collega's op de Faceboek groep Vrienden van Het Callcenter Netwerk

Let the fun begin!

Onderwerpen

adherence AHT Arbeidsvoorwaarden Bel-me-niet Register belgie blog callcenter callcenterbedrijf callcentersoftware Communicatie Competenties Contact Center COPC Customer Experience Customer Service Ernst Kruize functieprofiel Google hr Inbound inkomsten en werk klachten klantbeleving klantcontact klantenservice klantinteractie klanttevredenheid KPI kwaliteit Management Marc Dijk omnichannel outbound overname Poll probleem analyse Sales social media Solliciteren telemarketing Tips verkoop tactiek werken in een callcenter whatsapp ziekteverzuim

Het Callcenter Netwerk

  • Home
  • Sponsoren
  • Adverteren
  • Partner Content Program
  • Een artikel insturen
  • Contact

Inhoud

  • Het Callcenter Netwerk
  • Nieuws
  • Blogs
  • Management
  • Polls
  • Tips

Kennisbank

  • Kennisbank
  • Afkortingen
  • Begrippen
  • Cijfers en rapportages
  • Coaching en Training
  • Planning en Forecasting
Copyright © 2023 Het Callcenter Netwerk. Alle rechten voorbehouden.
Thema: ColorMag door ThemeGrill. Powered by WordPress.